Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

Sweet Art

By 16:43 , , , , , , , , , , ,

Ja torno a ser aquí Sweets!!


Ara ja sabreu el que volia dir en el post anterior d'avui...si si. El SWEET ART!!



Per mi és molt important, ja que s'ajunten dues de les meves grans passions, l'art i la pastisseria. Dibuixar, crear, pintar, donar formes, percebre colors.... Així, m'hi podria estar fins demà.



La pregunta que us faig és: a qui no li agrada una fotografia en concret? qui no té un pintor preferit? qui no té un indret predilecte?

Després de fer-me jo mateixa totes aquestes preguntes vaig pensar, perquè no podem regalar una imatge i alhora que es pugui menjar? Perquè no podem regalar una fotografia i alhora que es pugui menjar?


Potser pensareu que estic com un llum...jajajaj però no! Després de veure el que us ensenyaré m'entendreu perfectament.



Aquí ho teniu:

Avui us presento unes galetes especials dedicades al fotògraf Chema Madoz, és un artista, fa unes fotografies des d'un altre punt de vista, per això són especials.

Ni ha una en concret (aquesta de l'esquerra) que m'agrada especialment, no ho sé, em va cridar l'atenció. És un simpre glaçó de gel, però té quelcom especial.


Així que he decidit donar una volta de 360º a S de Sweet i començar a fer menjar l'art a la gent!


Avui tenim galetes de Chema Madoz (amb tots els respectes)


Ingredients:

Fondant
Colorant negra i blanc
Pinzell
Aigua

Preparació:

Agafem una mica de fondant blanc i l'allisem tan com puguem. Un cop fet agafem un tallador quadrat i fem la forma d'un llenç o d'un paper en blanc.
El deixem assecar i quan ja tingui una consistència forta JA PODEM COMENÇAR A PINTAR el que volguem.
I per últim, agafem una mica d'aigua, untem la part del darrera del fondant i l'enganxem a la galeta. I voilá!


Just aquí vaig acabar el dibuix!!!


Què us sembla??!! Es poden fer infinitat de coses!!

I aquesta vegada he recreat una fotografia en una galeta per menjar, però, podem fer un pastís inspirat en...mmm... Van Gogh, Monet, etc!! Aix que m'emociono!! ;)

Finalment us deixo amb la fotografia (artística) d'un parell de galetes Chema Madoz :)



Les galetes de Chema Madoz ;)

Suposo que demà ja no tindrem galetes, perquè la veritat és que resulta impossible resistir-te. I què millor que acompanyar-la amb un dibuix fet a partir d'una fotografia d'un gran fotògraf!

Us imagineu les coses que podem arribar a pintar??!! Dibuixos infantils, fotografies...

Quin regal més original!!













Aviat us ensenyaré més coses.
Espero i desitjo que us hagi agradat.

I la pregunta d'avui: Com us agraden més les galetes? amb Glassa Reial, amb Fondant o amb Sweet Art?

Petonassos!!


You Might Also Like

0 comentaris