Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

Avui no parlo jo ;)

By 18:11 , , , , , , , , , , , , ,

Hola Sweets!!

"Vane: a partir d'ara no seré jo qui parlarà....."


Hola Sweets!!! (Tal com diu la Vane)
Avui sóc jo el protagonista! I em preguntareu: "qui és?" o.... "ens em tornat lelus?" jijiji 
No patiu, sóc en:
Petits i grans em coneixen!

Després d'aquest foto que us he penjat, ja sabeu qui sóc oi? ;)

Estic aquí per explicar-vos que me'n vaig anar d'aniversari, si, va ser un dia d'agost, mmm...però ara mateix no recordo el dia (tinc memòria de ratolí).
Vaig estar present a la festa d'aniversari de l'Ona, una princessa de nena que va fer 2 anys!
I sabeu de quina forma la vaig acompanyar...? Doncs en forma de pastís! Si, si, se'm van cruspir ben cruspit!
Però per ella el que fes falta! A més és la meva fan número 1!!
Aprofito per enviar-li moooooolts petons i una abraçada ben forta per la mama. ;)

I ara us ensenyo com vaig quedar!! (en forma de pastís es clar!)



Què?! Vaig quedar mono, oi?
Sabeu de què tenia gust? Doncs de llimona i xocolata!! Nyam, només de pensar-hi em fa venir gana.


Aquí podeu observar més perspectives.
Si...ja ho se....sóc molt pressumit! Però què voleu, fa anys i anys que estic per tot arreu, a la televisió, a les revistes, als llibres, a la sopa, etc

Què menys que aprofitar-me de la meva conegudíssima imatge, no...? Jijijiji 
(sóc un ratolí moooolt espavilat!)

Abans de despedir-me, vull donar les gràcies a l'Ona per menjar-se'm tot juntament amb tota la seva familia!
MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!

I per útim, espero que us hagi agradat aquest post, avui li he robat protagonisme a la Vane, però un dia és un dia i l'ocasió s'ho mereixia.

Fins aviat!!!! Petons de ratolí!





"Vane: doncs res, Sweets! En Mickey ja ho ha explicat tot!
Només espero que us hagi agradat el post que ha fet i informar-vos que vindran coses moooooolt xules!!"

Petonassos!!



You Might Also Like

0 comentaris