Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

Mini Cupcakes (2ª part)

By 16:16 , , ,

Hola Sweets!!

Per acabar el divendres tal com Déu mana, i per celebrar que he tingut una setmana fantàstica i plena de bones notícies (molt raro en aquests temps...), us presento els Mini Cupcakes (bis)



Moníssims, oi?

Ara pensareu: "aquesta s'ha obsessionat amb els mini cupcakes...." Mmmm...Possiblement si, però, és que estic obsessionada amb tot el que fa referència a la pastisseria!! No i puc fer més, serà un defecte, serà una virtut...? UNA VIRTUT!! Clar que si! :)
A més, haig de practicar, que ara vindrà Nadal i una s'ha de preparar per els dolços! 



Va prou, ja callo!
La recepta dels Mini Cupcakes és la mateixa que la d'ahir, la única diferència és la decoració, he fet un topping de buttercream de llimona amb un barret de fondant.
Us torno a passar la recepta juntament amb la del buttercream.

M'encanta aquesta foto!
(a casa tinc un bon mestre de la fotografia!)












































Ingredients (per uns 48 Mini Cupcakes): 
100 grs de mantega
100 grs de sucre
80 grs de xocolata negra
2 ous
25 grs d'ametlles mòltes
100 grs de farina
1 culleradeta de llevadura


Ingredients (Buttercream):

250 grs de mantega
280 grs d'Icing Sugar (en el seu defecte, sucre glass)
2-3 cullerades de melmelada de llimona casolana (o més, depenen del gust de llimona que vulguis)

Preparació:
En un bol batre la mantega (a temp. ambient) amb el sucre fins que quedi una barreja cremosa. 
Important! Vigileu amb la velocitat de la batedora! Quan es treballa amb Icing Sugar o sucre glass hi ha el perill que quedi la cuina, i nosaltres, en plan Floquet de Neu! :) (Qui avisa no és traïdor....jejeje)
Afegim la melmelada de llimona (jo tinc molta sort, la meva mare fa unes melmelades que "pa qué"!) i tornem a barrejar fins que quedi incorporada.
Tot seguit, agafem una mànega pastissera amb la boquilla que vulguem. Posem la buttercream i a decorar!!
Em feia molta gràcia acabar-ho amb un detallet mono, per això he fet un barret amb fondant.

Últimament m'ha donat pel rollo Vintage... serà l'edat? :) En fi...









GRÀCIES MAMA!!
Ho veieu? No em puc queixar:
Primer, tinc un home que fa unes fotografies espectaculars i de pas em fa classes a mi.
Segon, tinc una mare que fa les millors melmelades del món mundial, i casolanes!















I tercer, tinc una família que s'acaba toooootes les postres que els hi faig! Jeje...
Ah! El quart punt. Aquest home que tinc va molt ràpid a veure el que faig....Primera queixalada!!! :D



I fins aquí el post d'avui, l'últim d'una setmana la qual, no puc demanar res més. Gran setmana!!
Espero que les que vinguin sigui igual o més bones!!
Bon cap de setmana a tothom!


Petons,

You Might Also Like

2 comentaris

  1. Només de veure'ls , és com si m'els estigués menjant i saborejant la confitura de llimona. Encara que no és gaire correcte que ho digui jo, però fa molta il-lusió. Gràcies Cuca

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi tant que ho has de dir tu!!! Són les millors melmelades del món mundial!!
      GRÀCIES MAMA! :*

      Elimina