Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

Un camió amb xocolata...

By 13:02 , , , , , , , , , , ,

Hola Sweets!

Ja ho se, ja ho se.... He estat completament desapareguda... Sorry!!
Però tinc excusa, i creïble! ;)
La feina, la casa i.... que aquest any em caso! I tot el temps lliure que puc tenir el dedico a organitzar el "bodorrio" de l'any! :)

M'agradaria poder disposar de més temps, perquè a part del casament tinc un pilot de receptes per ensenyar-vos! I no se com fer-ho per duplicar el temps!
Algú en té la formula?! Si algú la té, prometo pagar-li amb tots els pastissos del món mundial!!!

I parlant de temps.... el petit de casa (el meu nebot) ja ha fet 3 anys!
Per això li vaig voler fer un pastís exclusivament per ell:

                   CAMIÓ - COLOR TARONJA - XOCOLATA - PRÉSSEC

-La xocolata? Fàcil, què millor que un pa de pessic de xocolata? Fins aquí bé!
-El préssec? Vaig decidir fer servir les melmelades casolanes de la mama per farcir el pastís. Perfecte!
-Color taronja? Més fàcil! Fer el camió d'aquest color, un dels seus preferits.
-Camió? Aquesta va ser la part difícil.... Fer un camió amb fondant! O_o Com m'ho vaig manegar? Doncs fent servir el fondant com si fossin trossos de peces, d'aquesta manera no faria un camió massís de fondant...
Ja està bé treballar amb fondant, i m'encanta! Però tampoc cal abusar del tema... Més que res perquè light, el que es diu light, no és!

I...tatxàn!!!!


El meu "futur" marit és el CRACK de la fotografia!

Què us sembla? A mi.... M'ENCANTA!
I en el petit ja no us ho dic! Va flipar, les seves paraules van ser: "Camió! Taronja!" Jejejeje
Ara, no va tardar ni 5 segons a desfer peça per peça el camió..... :D

Per fer el pastís, podeu agafar qualsevol de les receptes de bases que us he anat facilitant fins ara. 
Si no el voleu fer de xocolata, cap problema! De vainilla, llimona, etc.

El farciment, feu volar la imaginació!
Jo el vaig farcir amb melmelada cassolana de préssec. Però podeu fer servir altres melmelades o altres farciments, per exemple: una crema de formatge aromatitzada amb qualsevol cítric (boníssim) o fins i tot, farcir-lo d'una ganaché de xocolata i fer un pastís hiper-mega-calòric 100% xocolata... ;)



I una cosa que em va agradar, i que ho faré servir més d'un cop, és el terra!
Oi que sembla terra de veritat? Doncs no!
Vaig triturar galetes (si són torrades millor, perquè sino correm el perill que s'estovin massa aviat) i vaig cubrir tot el pastís.

Finalment, un cop van estar totes les peces del camió consistents, les vaig enganxar, com si fes un puzzle, igual!

Per acabar, us deixo unes quantes imatges amb detalls d'aquest camió que va agradar tant:




Si teniu qualsevol dubte, si voleu que us enviï qualsevol recepta o us expliqui un pas a pas pel muntatge d'alguna figura PREGUNTEU! Que estaré encantadíssima de la vida de poder ajudar-vos!


Petonassos i fins aviat!

You Might Also Like

2 comentaris

  1. Efectivament, al petit li va encantar i els grans ens vem llepar els dits. Boníssim!!! Gràcies cunyada!

    ResponElimina