Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

La meva mitja "llimona"

By 18:53 , , , , ,

Hola Sweets!

Com prova la setmana?
La meva a 100 per hora! Per això intento trobar moments i qualsevol excusa per poder-me ficar dins la cuina! ;)
I no em queixo, puc fer-ho.

Aquesta setmana m'ha donat per la llimona, bé, en tenia bastantes i vaig pensar: "Estic cansada de veure-les cada dia, faig un postre 100% lemon?"
Fa poc vaig fer un "Lemon Curd" i no volia repetir-ho, tot i que vaig estar tentada perquè està mortal!
De vegades he fet pastissos de llimona però que quasi no es nota el gust, a mi m'agrada notar aquell gust àcid que té la llimona, i ja us ben asseguro que amb aquest pa de pessic s'aconsegueix.

El resultat...


























I ara, a per la recepta!

PA DE PESSIC DE LLIMONA AMB GLACEJAT DE LLIMONA
Ingredients:
300 grs de mantega (a temp. ambient)
300 grs de sucre
5 ous
200 grs de farina
100 grs de midó de blat de moro
1 culleradeta d'impulsor
1 culleradeta de ratlladura de llimona
3 cullerades de sucre
140 ml de suc de llimona
250 grs de sucre glass

(*) Tingueu en compte que el motlle ha de ser gran, perquè en surt bastanta quantitat. Sinó en teniu cap de gran feu la meitat de la recepta.



Preparació:
Pre-escalfar el forn a 200º.
En un bol batre la mantega (a temp. ambient) amb el sucre i els ous fins que la crema blanquegi i quedi espesa. Els ous s'han d'incorporar d'un a un, és a dir, fins que el primer no està integrat no em de tirar el segon.
En un altre bol barregem la farina, l'impulsor i el midó de blat de moro i ho tamisem. Tot seguit ho incorporem a la barreja anterior i ho remenem. (Queda una massa bastant consistent, si no teniu robot de cuina, com és el meu cas, haureu de suar una mica i barrejar amb cullera).

Untem el motlle amb mantega i ho posem al forn durant uns 50 minuts o fins que pungeu amb un escuradents i us surti net. (Si arribés el cas de que se us cremés de sobre i encara no estigués fet de dins, tapeu-lo amb paper d'alumini. Cada forn és un món, i encertar el temps i la temperatura és complicat...).
Un cop passat el temps de cocció, ho traiem del forn i el deixem dins el motlle entre 5 i 10 minuts.

Agafem un pal i anem fent forats en el pa de pessic (no us passeu i el deixeu com un colador....) :)
En un bol petit, barregem les 3 cullerades de sucre amb 100 ml del suc de llimona.
Tot seguit ho tirem a sobre del pa de pessic, com que haurem fet els forats, filtrarà de seguida.
A continuació ja podrem treure el pa de pessic del motlle.

Ara és l'hora de preparar el glacejat, en un bol hi tirem la resta del suc de llimona (40-50 ml) i el sucre glass, barregem amb unes barilles elèctriques, fins que ens quedi una crema espessa.
Tireu el glacejat per sobre, primer una capa, quan estigui una mica seca, en tireu més a sobre, i així, fins a acabar el glacejat. D'aquesta manera quedarà el color blanc típic dels glacejats.











































I fins aquí la recepta d'aquesta setmana ;)
Espero que us agradi i que la disfruteu!


Petonassos,

You Might Also Like

0 comentaris