Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

Pastís Fondant (per aniversari)

By 11:23 , , , , , , , , , , ,

Hola Sweets!!!

Avui us presento un altre pastís d'aniversari fet amb fondant, va ser per la persona més especial que hi ha a la meva vida. I pels anys que feia s'havia de celebrar com cal! ;)

Volia que el regal estigués integrat a dins el pastís, o sigui que me les vaig "manegar" com vaig poder per tal que fos així. I ho vaig aconseguir:






Veieu la caixeta (fondant) que hi ha sobre el pastís? Doncs la vaig fer buida de dins, així i vaig poder posar-hi el regal. La vaig fer de manera que la tapa es pugués obrir com si d'una caixa de cartró es tractés! Estic orgullosa del resultat!!

I aquí us deixo la recepta que vaig fer servir per la base, us haig de dir que va quedar una base boníssima i super esponjosa!!



Ingredients:

185 grs de mantega
185 grs de mascarpone
1 llimona
330 grs de sucre
3 ous
150 grs de farina 0
150 grs de farina de rebosteria




Preparació:

En un bol barregem la mantega amb el mascarpone fins que tinguem una crema. Tot seguit incorporem el sucre i barregem.
Afegim els ous i la ratlladura d'una llimona i ho barregem.
I per últim afegim les dues farines fins que quedi una massa homogènia.
Aboquem tota la massa en un motlle (prèviament untat amb mantega i farina) i ho introduïm al forn durant 1 hora (+ ó -) a 160º.

Fàcil eeee????

I, evidentment, un cop la base està freda ja podreu començar a decorar-la amb el fondant tal i com vaig fer.



Consells:
Amb aquesta recepte es poden fer mil i una variacions, només es tracta de fer volar la vostre imaginació.... :)
Podeu farcir la base del pastís o deixar-lo sense res.
Us haig de dir que queda molt esponjós, em va sorpendre en a mi i tot!!








Desitjo que us hagi agradat aquesta recepta i aquest pastís d'aniversari decorat amb fondant.

Amb aquest tipus de pastisseria es pot crear tot el que tingueu en el cap! I jo tinc el cap...en fi, ple d'idees per ensenyar-vos! El problema és que només tinc dues mans.... jejejeje

Petons!!


You Might Also Like

0 comentaris