Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

De Xocolata....

By 17:17 , , , , , , , ,

Hola Sweets!!

Ahir ja us ho vaig dir, "preparant un dia de circ...." Recordeu?

Doncs us presento una de les meves últimes creacions (fondant + xocolata): 





IMPORTANT! Haig de donar les 1.000 gràcies amb en Raúl, més conegut com EL XOCOLATER DE TARADELL. Visiteu la seva pàgina al Facebook, podreu veure la quantitat de coses que fa.... Flipareu!

Gràcies a ell conec un "pessic" del gran món de la xocolata, que no és poc.


Pots fer figures amb fondant si, però sabeu el que és fer una figura de xocolata??!! Jo ara si, i ja us dic que és tot un mèrit!! Gran mèrit!



M'ha ensenyat coses, i deixeu que us digui que avui en dia (per desgràcia), ja queden poques persones que ensenyin desinteressadament.



I fins aqui res més, ....A si!!! Raúl, quedarà pendent un de Mascaró! ;)
























La figura del pallasso la vaig fer amb fondant, la caixa és es feta amb xocolata negra i les lletres amb xocolata blanca! Està per llepar-se'n el dits!! Mmm....



Espero que us hagi agradat! Què us sembla això de combinar la xocolata amb el fondant?
















Petonassos de pallasso!!





You Might Also Like

0 comentaris