Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

Pastís d'aniversari (Summer Cake)

By 20:19 , , , , , , , , , , , , , ,

Hola Sweets!!

Ja torno a ser aquí!! No paro! I aquest dissabte també en tinc que fer un que quedarà xulíssim!!

Avui us presento l'últim pastís, el meu primer pastís amb dos pisos! 

I un pastís fet amb molt d'amor per una de les persones més especials de la meva vida (a part de l'amor de la meva vida i del meu pare).
Ha estat, és i serà una mare 10, una mare que t'ho ha donat tot al llarg de teva vida i que t'ho seguirà donant, sense dir mai un no. Una mare, que és una amiga, la millor que qualsevol persona pot desitjar. Una persona que sempre t'ha acompanyat i que t'està acompanyant, tan en els bons com en els mals moments. I així podria seguir fins....mmmm...infinitat!
Per tot això i més: PER MOLTS ANYS MAMA!!!
(segueixes tan jove com sempre)


Summer Cake
Ja ho se que me posat una mica "sensiblona..." però és així! :)

I ara si! La recepta d'aquest pastís, xocolata i llimona. I perquè vaig triar aquests colors? Doncs perquè són alegres (l'ocasió s'ho mereixia), perquè és estiu, i què coi! PERQUÈ DÓNA ALEGRIA!!!


Ingredients (pastís de xocolata):

125 grs de mantega
150 grs de sucre
3 ous
30 grs de cacau en pols
100 grs de farina de rebosteria
25 grs de midó
6 grs de llevadura
3 grs de bicarbonat
1/2 culleradeta de sal


Preparació:
Comencem posant la mantega i el sucre en un bol. Es pot fer amb barilles elèctriques, però també a mà.
Batre la mantega amb el sucre fins que quedi una crema homogènia i de color blanc.
Afegim els ous (sense deixar de batre i un a un). El següent pas serà afegir el cacau en pols, la farina, el midó, la llevadura, el bicarbonat i la sal (tot tamisat) i incorporar-ho a la barreja anterior.
Batre tot fins que la farina quedi totalment integrada.
Untem el motlle amb mantega i farina (espolsant l'excés).
Aboquem la massa al motlle i l'introduïm al forn durant uns 40-45 minuts (o fins que l'escuradents surti ben sec) a 180º.
Passat el temps el deixem refredar dins el motlle perquè pugui ser més fàcil la seva extracció (això ha sonat una mica quirúrgic, oi?)



Un cop el pastís fred, ja es pot tallar per la meitat (jo el vaig partir (cada pis) en tres) per tal de poder-lo farcir amb la crema de llimona.

Ingredients (crema de llimona):
160 grs de mantega
280 grs de sucre glass
560 grs de formatge (d'untar)
3 culleradetes de pasta de llimona (o més, si el voleu més àcid)

Preparació:
En un bol, batre la mantega amb el sucre glass. Un cop fet, incorporem el formatge i la pasta de llimona i batre-ho tot a velocitat suau fins que quedi una barreja homogènia.
Ja podeu farcir les capes del pastís amb aquesta crema, queda BONÍSSIM!!

Per últim, segellar el pastís amb una ganache de xocolata (en aquest cas xocolata amb llet). I cap a la nevera, fins que quedi la xocolata forta.
A partir d'aquí ja podeu començar a decorar amb fondant i fer les mil i una històries!!


Consells:
Amb els ingredients que us he donat de la crema de llimona en surt un "porró"! Si feu un pastís petit, feu la meitat de les quantitats. Us quedarà igual de bé.
Un altre opció, (per a qui no li agradi la llimona) seria fer-ho amb taronja o perquè no amb fruites del bosc. Resumint...proveu, proveu i proveu!

"Truquillus":
Parlant de la crema de llimona...encara que sigui un pastís petit feu tota la quantitat, la resta la podeu fer servir per fer POP CAKES! Si si! Us servirà de crema per lligar el pa de pessic esmicolat i us quedaran unes boletes perfectes i ben compactes. Aquesta crema té infinitat de resultats!

Em sembla que no em deixo res....
Però si fos el cas, i alguna cosa no us quedés clara, ja sabeu que podeu fer servir el xat del blog o bé el formulari de contacte!!

Us animeu amb un pastís així?

Aix...Estic molt orgullosa amb el resultat!!!! ;)
A més a més FA CONJUNT AMB EL BLOG!

I recordeu, demà començo a tenir feina dolça un altre cop... estigueu atents al pròxim post!!!

Petonassos Sweets!!


(Estic enllaçant aquesta recepta a la festa d'enllaços del blog Personalización de Blogs)





You Might Also Like

4 comentaris

  1. Genial! Te una pinta increible...la pots enviar per correu? un troçet? jiji
    Felicitats per aquests pastissos increibles :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja!!! Moltíssimes gràcies!!

      Em sembla que això d'enviar-t'ho per correu serà una mica difícil, ja que no en va sobrar ni una engruna.... jejeje

      Moltes gràcies i fins aviat!!!

      Elimina
  2. mmm... quina pinta!
    quan he entrat he pensat "què mono!, em faria pena menjar-me'l"
    fins que he llegit "xocolata" i "crema de llimona" amb "formatge"
    mare meva! no paro de babejar!
    felicitats pel blog, veig que ets novatilla com jo... et segueixo, ok? aviam si aixi ens ajudem!
    Georgina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Georgina!!!
      M'ha agradat molt sentir que no pares de babejar!! jajajaja Bona senyal!
      Doncs si, sóc novetilla, fa relativament poc que tinc el blog; però espero poder seguir endavant i seguir ensenyant les receptes que faig!

      He vist el teu blog i m'encanta!! Amb el teu permís faré servir alguna de les teves etiquetes per decorar les meves creacions! Moníssimes!!
      Ja sóc seguidora teva a través de mail!! ;)

      Fins aviat!!!

      Elimina