Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

Eficàcia 100%

By 16:24 , , , , , , , , , , , , , ,

Hola Sweets!

El post d'avui no va de recepta....Oooooooh!!!! Jejejeje

Però a part d'ensenyar-vos les meves creacions i d'explicar-vos i poder assesorar-vos amb el que faig, també ho vull recomenar un lloc per la compra de material.

Perquè faig aquest post?

Doncs perquè se les dificultats que vaig tenir al principi de començar en aquest món per poder trobar material i eines.

Per això us recomano 100% la botiga online: www.megasilvita.com/tienda



Perquè us el recomano? Doncs perquè és encantadora, qualsevol dubte que tinguis te'l resol amb un segon i la rapidesa del transport és excel·lent!
Perquè us en feu una idea, ahir vaig fer una comanda i m'acaba d'arribar fa 1/2 hora!!

A part de la seva eficàcia també podeu visitar el seu blog, val la pena, fa unes coses....!! 

Ella ho té fàcil! Té tot el material al seu abast!!! Jejejeje (Silvia és broma!)

Què us sembla? A que és interessant saber llocs on trobar-ho tot?? I si necessiteu qualsevol cosa, no dubteu en contactar amb mi via e-mail o amb el formulari que teniu a la part de sota del blog!

Espero que li faci il·lusió veure aquesta entrada igual que a mi quan m'arriba el material a casa!!

Moltíssimes gràcies Silvia!!

Petons!!


P.D.: Sweets, el pròxim post serà molt divertit....NO US EL PERDEU!






You Might Also Like

0 comentaris