Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

Galetes decorades (3ª part)

By 15:39 , , , , , , , , , , , , , , , ,

Hola Sweets!!

Perdoneu per aquests dies de pausa...M'ha sigut impossible penjar cap post, però a partir d'avui ni hauràn uns quants...Estigueu atents!!

Avui va de lletres, qui ha dit que les lletres no es puguin menjar?! Algú...?

Doncs si! Es poden menjar, i aquí us en deixo un exemple:





Fa bona pinta eeee?
Doncs dir-vos que són ben fàcils de fer i dónen un resultat espectacular!

Aquestes que vaig fer ja tenien la seva propietaria, a més en algú de la familia li agrada molt el color taronja... ;p

Evidentment, el nom d'aquesta persona començava per la lletra "C", així doncs, què millor que fer un regal dolç per alegrar el dia algú? A més...."A nadie le amarga un dulce" Oi?









Volia fer algu diferent, i sincerament em va encantar el resultat. Volia presentar les galetes amb un format que no fos simplement dins una caixeta.

Així que les vaig empaquetar de dues en dues i amb una etiqueta personalitzada.


Aqui us en deixo una fotografia del resultat final. Què us sembla? Oi que és un regal original?





























No serà ni la primera ni la última vegada que veureu algu així...jejeje. Queden xules oi?

Després de tota la parrafada que us he fet, potser que us expliqui com les vaig fer no? Seria tot un detall per part meva... :)

Els ingredients i la recepte de les galetes les podeu trobar aquí i aquí, ja que vaig fer dos posts dedicats a les galetes. Doncs bé, aquestes estan fetes de la mateixa manera, l'únic que varia és la decoració. 

Aquest tercer post de galetes le volgut fer amb Glassa Reial. Per tan us donc i us explico els passos a seguir per aconseguir la famosa Glassa Reial:


Ingredients:
1 ou
250 grs de sucre glass
10 gotes de vinagre de vi blanc o suc de llimona
Colorants en gel
Pasta natural de llimona


Preparació:

En un bol poseu la clara d'ou i la batirem una mica sense acabar d'arribar a punt de neu. Tot seguit afegim el sucre glass i les 10 gotes de vinagre de vi blanc o de suc de llimona (aquest pas es fa per neutralitzar la dolçor), si voleu afegir alguna pasta de llimona o suc, aquí seria el moment de fer-ho.
Un cop tot incorporat, haurem de batre durant uns 10 minuts aproximadament.
Aquesta glassa ens quedarà de color blanc i servirà per fer els murs de contenció de les galetes, ja que ha de quedar més espessa (més o menys com la pasta de dents).
A partir d'aquí podeu separar la glassa en diferents bols petits i afegir els colorants que volgueu, sempre pensant abans amb el que voleu fer i amb els colors que fareu servir.
Per tal que la glassa quedi més líquida (per poder omplir i decorar) s'ha d'anar afegin aigua, però ULL!! primer afegim una culleradeta d'aigua i barregem, si encara és massa espessa, tornem a afegir un altre culleradeta d'aigua i així successivament. Em sap greu no poder donar-vos la quantitat exacte d'aigua que s'ha de tirar per tal que la glassa quedi més líquida, perquè ni jo ho sé!! És a "ojo cubero"...


"Truquillus":

Ara estareu pensant: "Tela la quantitat de sucre que hi ha!!" Doncs si, no ens em d'enganyar, la Glassa Reial és sucre més sucre més sucre!
Una solució per neutralitzar aquesta dolçor?
Doncs molt fàcil, podeu aromatitzar-la amb llimona, taronja, sempre intenteu agafar cítrics, d'aquesta manera notareu un gust molt agradable i refrescant. Tal i com m'agrada en a mi i tal i com jo he fet aquesta recepta.
Hi han moltíssimes maneres de fer-ho, per tan us animo a començar a menjar lletres!! ;)






Espero que us hagi agradat aquest post igual que a mi m'ha agradat ensenyar-lo!

M'ho direu si fareu la recepta?? Perquè no m'envieu fotografies de les galetes que feu? 

Igual que també us dic, que si teniu qualsevol dubte, teniu a la vostre disposició el XAT de S de Sweet a la part esquerra del blog i el FORMULARI DE CONTACTE a baix de tot del blog.

Fins aviat Sweets!!




You Might Also Like

0 comentaris