Benvinguts · Bienvenidos · Welcome · Bienvenue · Benvenuto · Willkommen

"Painting" Galetes!

By 16:48

Hola Sweets!

Absolutament d'acord amb vosaltres, he estat completament desapareguda! Però amb tota la moguda del casament no tinc hores!!
Només em queden 27 dies! I estic dels nervis!!

En fi, deixo de parlar del casament que encara em poso més histèrica! ;)

Avui us ensenyo unes galetes que vaig fer pel sant de la meva mare. Estan pintades a mà amb colorants comestibles sobre una base de fondant blanc.
Com podreu veure la temàtica són les melmelades, perquè la meva mare n'és la reina indiscutible.
Fa unes melmelades que "pa qué"!!
I jo encantadíssima, perquè a part de fer-me uns esmorzars boníssims les faig servir per fer les meves cosetes de pastisseria.

Aix....què faria sense la meva marona... jejejeje


I aquí us deixo la recepta de les galetes de xocolata, dir-vos que vaig fer servir sucre morè perquè la galeta no fos tan dolça, més que res perquè la volia decorar amb fondant, i pel meu gust, amb sucre blanc, haguessin quedat massa dolces.



GALETES DE XOCOLATA
Ingredients:
275 grs de sucre morè
250 grs de mantega
15 ml d'extracte de vainilla
1/2 culleradeta de sal
85 grs de cacau pur en pols
2 ous
450 grs de farina
Fondant blanc
Colorants comestibles

Preparació:
Primer de tot passem el sucre morè pel tourmix, a mi m'agrada fer-ho així perquè no es troben els granets.
En un bol posem el sucre i afegim la mantega a daus (a temp. ambient) i barregem fins que quedi ben integrat.
Afegim els ous, l'extracte de vainilla i la sal. Barregem.
Ara hi tirem el cacau pur en pols i continuem barrejant fins que quedi una massa homogènia.
Incorporem la meitat de la farina (tamisada), barregem i a continuació i tirem la resta. Barregem.
No batre molt la farina, sinó ens quedaran unes galetes molt dures.

Quan tenim la massa la tirem a sobre d'una superfície que estigui ben enfarinada, amassem amb les mans fins que ja no se'ns enganxi en els dits.
Agafem dos papers de forn i posem la massa entremig, amb un corró estirem la massa uniformement, més o menys ha de quedar d'1 centímetre de gruix per tot arreu.
La col·loquem a la nevera perquè es refredi la massa i ens sigui més fàcil tallar les galetes amb talladors i que no perdin la forma. També ens ajuda a que quedin més llises.

Un cop tenim les galetes tallades (jo vaig fer servir un tallador rodó d'uns 10 cms de diàmetre perquè volia que quedessin unes galetes grosses) ja les podem posar al forn, pre-escalfat a 180º durant uns 8-9 minuts.
El temps del forn també dependrà del tamany i el gruix de les galetes. Com més grosses són més tems necessiten (jo les i vaig tenir uns 10-12 minuts).

Quan les tinguem fora del forn les posem sobre una reixa perquè s'acabin de refredar. Han d'estar totalment fredes abans de treballar amb les decoracions.


Ara ja podem decorar-les!
En aquest cas vaig fer servir fondant blanc i amb el mateix tallador de la galeta vaig fer una circumferència. Tot seguit el vaig enganxar sobre la galeta.
I a partir d'aquí a pintar com si d'un paper es tractés!!
Mireu!


Aquesta va ser una de les galetes que li vaig regalar. 
Com podeu veure a la fotografia, hi ha alguns dels colorants que vaig fer servir per pintar.

I aquí teniu, l'altre galeta:


M'encanta com van quedar!!! I estaven boníssimes!

Espero que us hagi agradat el post d'avui.
El pròxim serà més refrescant... jejejeje



Petonassos,

You Might Also Like

1 comentaris

  1. I jo, què haig de dir: què faria jo sense la meva filleta!!!! Estàven boníssimes, però em feia tanta pena, que m'ho vaig pensar avans de fer la primera mossegada!
    GRÀCIES !!!!!!
    P.D. : Els nervis sòn compartits.

    ResponElimina